reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Hanták

Robert Hanták

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Filozof ochotník,vyznávač korenia života. Miluje rodinu, rybačku a pivo... V poradí podľa okolností!!! Zoznam autorových rubrík:  Bolo veseloVeselá politikaZo životaRyby, rybky a piraňeO deťochObrana vlastíSúkromnéNezaradené

reklama

Veselá politika

Moja krv sa búri!

Robert Hanták

Moja krv sa búri!

Maďarský prezident provokuje na Slovensku... Slovenský priemer Robert Fico (si nemôžem pomôcť, ale má pekné krstné meno) provokuje Maďarov, Nemec sa búri proti dekrétom a proti Robertovi, je na neho ako PES. Aj moja krv vrie! Len rozmýšľam, ktorý jej liter a proti čomu! Jedna osmina maďarskej sa spolu s babkou v hrobe obracia, čo to ten Robert furt má proti nám. Šesnástina nemeckej to má s dedom viac – menej na háku, ale nasraná je už len z princípu. Stodvadsaťosmina (aspoň druhý dedo to tak tvrdil) švédskej nechápe.“Veď s Fínmi sa naťahujeme v hokeji ale ani oni u nás ani my vo Fínsku nemáme problém. Štvrtina záhorackej kypí zlosťou, že zasa tohto roku nestihla burčiakovú sezónu, len nevie či za to môžu Maďari, Nemci, Švédi, Longobardi... Polovica východniarskej tuho rozmýšľa, kam sa presťahujú jej vnuci, keď to tu obsadia nájazdníci z Indie. Ale zvyšok slovenskej volá odhodlane: „Cudzie nechceme............ Vlastne . „tri dni sa tu je....me a čas beží...!

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 431x
  • 6
Hold ženskej odvahe, alebo klobúk dole, MALALAI!!!

Robert Hanták

Hold ženskej odvahe, alebo klobúk dole, MALALAI!!!

„Stajňa je lepšia, lebo tam sú somáre nosiace náklad a kravy dávajúce mlieko. Parlament je horší ako stajňa!“ Tak tieto vety verejne vyslovila žena, poslankyňa parlamentu na adresu vlastných kolegov. Poviete si, čo je na tom? Nie to je príliš vzdialené od pravdy a v parlamente sa toho narozpráva...

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 591x
  • 21
Prečo by sme nepomohli sibírskym detičkám

Robert Hanták

Prečo by sme nepomohli sibírskym detičkám

alebo naše malé kosová III.  Od kedy som aktívny na blogu, stihol som pochopiť, že cestou kritiky našej najvplyvnejšej cirkvi sa tu body nezískavajú. Nedá mi však nezareagovať na jeden plagát, ktorý som zbadal na dverách cirkevnej katolíckej základnej školy, ktorú navštevujú obe moje dcéry. Znelo to nasledovne:  SIBÍR TEHLIČKA PRE MISIE, zbierka na podporu saleziánskych misijných diel v JAKUTSKU. Ďalej mi to trocha evokovalo výpredaj v TESCU: AKCIA – tehličky za korunu. Alebo v BAUMAXE: Urob počas pôstu viac – postav dom SIBÍRSKYM KAMARÁTOM.

  • 25. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 812x
  • 26
Diskriminácia Rómov Rómami

Robert Hanták

Diskriminácia Rómov Rómami

Alebo Naše malé východoslovenské Kosová II. Degenerované tváre malých detí, sklený pohľad čiernych očí plných múch. Bosé nohy špinavé od bahna a výkalov. Vychudnuté tenké tmavé ruky plné nezahojených rán a mokvajúcich vredov natiahnuté k pocestnému: „Dajce pejc korun, som lačny“! Tupé výrazy evokujúce incestný pôvod . Otec dcéra, brat sestra ..... Nie je problém. „Ked pridze ocec spity, ta šturi do tej co leži perša pri dzveroh .“ Výpoveď 15 ročného dievčaťa.... A nikde žiaden dobrodinec, žiaden dôstojný pán farár, ako na Luníku IX . Tu nikto misijnú prácu nerobí. Len miestni, mädliaci si ruky. „O hviľu še ich zbavime . Afrika 19 storočie ? Nie Slovenská republika, EÚ, Letanovce, 21. storočie.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 535x
  • 23
Naše malé východoslovenské kosová...

Robert Hanták

Naše malé východoslovenské kosová...

alebo marginalizácia segregovanej minoritnej populácie. Som si dal záväzok, že o politike nebudem, ale aj fajčiť som prestával asi 15 rokov. Zaujala ma dojemná starostlivosť našich volených predstaviteľov naprieč politickým spektrom (dobrý výraz nie?) o problémy Kosova. Zľava sprava a možno aj zo stredu keby existoval počuť zaručené recepty na to ako by mal fungovať niekto iný, od nás a našich problémov dostatočne vzdialený a čo je preň najlepšie, koho, ako a prečo by mal demokraticky zmýšľajúci svet podporiť. Ale čo s našimi východoslovenskými kosovami?

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 828x
  • 152
reklama
SkryťZatvoriť reklamu