reklama

Vďaka Ti "Bože" za susedovie dieťa, alebo milujem detský plač...

Susedovej dcére sa narodilo bábätko. Božie stvorenie vnieslo radosť, lásku a pokoj minimálne do dvoch rodín (do tej mojej určite)...Som samým šťastím bez seba, hoci v tejto radostnej udalosti prsty (ani nič iné) nemám... Všetkým deťom, na celom svete, z celého srdca, úprimne želám šťastie, zdravie a pokojný spánok, ale tomu maličkému v byte nado mnou hádam najviac...  Ale pekne poporiadku:.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
teplé susedské vzťahy a ich dôsledky:-)
teplé susedské vzťahy a ich dôsledky:-) (zdroj: funny.sk)

Keď som sa pred rokmi nasťahoval do nášho paneláku, tak som medziľudské vzťahy počas medových týždňov, ktoré sa pozvoľna „preťahovali" na mesiace, riešil systémom, že som sa príliš nestaral. Výlevy susedov som s blazeovanou nonšalantnosťou prehliadal.

Do chvíle, kedy sa nám (teda mojej manželke) narodilo prvé dieťa.

Na odporúčanie pediatra sme malú balili naširoko, takže vyvstala potreba oprať a hlavne povešať plienky. A vtedy sa začali klasické panelákové „radosti".

Susedia nad nami mali totiž zaujímavý koníček, a síce prášiť svoje špinavé koberce zo svojho cez náš balkón a to hlavne v čase, keď sme mali na ňom mali plienky... Všetok „sairajt", vrátane špakov z cigariet (nekecám), skončil na nich...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dohováranie, prosby, ani ponuka, že keď ich bolia nohy, tak ja im tie koberce znesiem dole, ba aj vyprášim, len aby moje dieťa malo prdelku v čistom, boli ako povestné hádzanie hrachu na stenu...

Raz sa však ucho džbánu odtrhlo, keď mi suseda pri ďalšom prášení vytkla, že by som si mal tie plienky už zvesiť, lebo visia dlho... Trpezlivosť mi došla a s použitím niekoľkých silne invektívnych výrazov, pred osadenstvom celého vchodu, ktorý sa v ten letný večer vyhrieval na balkónoch som jej „jemne naznačil", že ak bude vo svojej bohumilej činnosti pokračovať, tak jej prídem vykonať pred dvere veľkú potrebu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Načas sa stiahla do strategickej defenzívy, ale keď som zistil, že sledujú kedy vypadneme s kočiarom na prechádzku, a vtedy drzo prášia ďalej, investoval som do balkónovej striešky a s týmto problémom mám pokoj.

Ďalšie spríjemňovanie života, ako piatkové a sobotňajšie nočné diskotéky pubertálnej mládeže z polovice sídliska, keď rodičia vypadli na víkend, púšťanie veže na plné... oné, že sa vám trasú poháre vo vitríne, karaoke show silne pripomínajúcu zvuk mačky zavretej v mikrovlnej rúre pri plnom výkone, skladanie nábytku a vŕtanie o jedenástej večer a podobne, som s viac - menej zaťatými zubami toleroval. Aj ja som bol v takomto veku, občasne nasieral dospelých, akurát som nemal k dispozícii súčasnú techniku a so svojim kotučákom B-730 , Nohavicom (a just nie Hutkom...), Plíhalom, Janouškom či Vysockým, som ani pri najlepšej snahe nedokázal vyrobiť podobný randál.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nádejal som sa naivne, že ich to časom prejde, keď si rafinovane zaobstarali ďalší objekt na moje týranie... Dotiahli do bytu čokla...

Nemám nič proti psom (pokiaľ sa nevyprázdňujú do pieskoviska, kde sa hrajú deti...), ba dokonca sa dá povedať, že mám rád zvieratá a že okrem napichovania červíkov na háčik som žiadnemu neublížil a aj na zabíjanie rýb používam tzv. „humánnu paličku" (namôjdušu niečo také existuje..), ale tohto nemám rád! Aj keď viem, že mu krivdím.

Starostlivosť o neho totiž často spočívala v tom, že ho vypustili z bytových dverí a on vykonal svoju potrebu po častiach, na všetkých poschodiach krorými prebehol, alebo ho celý deň nechali samého, bolo mu smutno a tak až do príchodu detí zo školy zavíjal ako hasičská siréna na celý vchod, čo mi pôsobilo obrovskú radosť hlavne po nočnej službe...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred časom som však spozoroval, ako začalo susedovej dcére pozvoľna narastať bruško. Pivo som ju v našej krčme piť nevidel... a tak s nádejou pozitívnej zmeny v mojom živote sa zo mňa z úplne individualistického hľadiska začal stávať neohrozený virtuálny bojovník proti predčasnému ukončeniu tehotenstva (aspoň v tomto prípade), či už umelým, alebo prirodzeným prerušením...

Z celého svojho sebeckého srdca som budúcej mamičke a ešte nenarodenému dieťaťu želal úspešný pôrod a dobré zdravie.

Buď požehnaný zázrak zrodenia nového života od počatia (je to zväčša príjemná záležitosť...) až po pôrod (aj keď to v tomto prípade z môjho hľadiska trvalo dosť dlho...).

To maličké stvorenie zmenilo môj život. Zrazu je u nás taký pokoj, až sa toho niekedy desím. Po nočnej sa dosýta vyspím, karaoke show sa skončila, nemusím spoznávať najnovšie hity kontrafaktov, ani iných hip-hopových inteligentov a už ani ten debilný ratlík tak nezavíja.

Keď sa v noci prevaľujem na druhý bok, počúvam detský plač. Rajská hudba.

Veľa šťastia a zdravia maličké!

Som si nedávno všimol povešané plienky na balkóne. Mám v pivnici kvalitne „brudny" koberec z garáže. Šetril som si ho. Musím sa len dohodnúť so susedom nad nimi..:-)))

Pekný deň!

Robert Hanták

Robert Hanták

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Filozof ochotník,vyznávač korenia života. Miluje rodinu, rybačku a pivo... V poradí podľa okolností!!! Zoznam autorových rubrík:  Bolo veseloVeselá politikaZo životaRyby, rybky a piraňeO deťochObrana vlastíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu